Sorry, blame it on me

Matchen igår slutade inte super bra. 3-2 till Barca. Tycker dock att killarna spelade en super match, det var bara resultatet som inte slutade så bra. Sen att det blev ett bråk i slutet som ledde till två utvisningar till Real och en till Barca behöver vi väl kanske inte prata om. Bara dumt egentligen. Nästan raderat från mitt minne.. ;)

Idag är jag hur trött som helst! Vet inte varför, men jag orkar för sjutton knappt stå upp! Därför blev det inget gym idag. Nu mår jag istället jätte dåligt för att jag inte tränat! Åker därför en stund imorgon på förmiddagen och tränar. Yesssss, har räknat ut att jag borde hinna det och det andra jag ska göra innan jag åker till Skara. Great!

Näe, mycket bloggat idag eller? Nope!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0