With a little help from my friends

PUH! Första skoldagen, check! Om jag säger så här, den ena kursen är jag redo att hoppa av och den andra är jag redan kär i ;) Första kursen, 3D, fattade jag nada av. Tydligen är det bäst om vi har egna Mac-datorer så vi kan sitta långt in på natten och "leka". Haha, jag kan ju för sjutton inte ens hantera en Mac-dator!! Genomgången av allt gick så nedrans fort också. Hann inte med hälften kan jag lova...
Den andra kursen, Manus, är jag redan kär i. Speciellt läraren ;) Haha, lol. Aja, dock blev jag inte så kär när han sa att vi skulle jobba med ett manus och skriva runt 90 sidor för att sedan lägga det åt sidan och skriva om alltihop! Hur smart är det liksom? Inte så jätte. Tänk om det blir skitbra och så måste man skriva om! Nä, just det... osmart!

Aja, imorgon är det 3D igen. Sen, från klockan 12 till typ 15 (så länge jag behövs) kommer jag stå i Långhuset med Lösnummer för att få männiksor att vara med i någon tävling som vi tydligen ska ha. Kom gärna förbi om ni har någon minut över!! Kända ansikten tackar jag aldrig nej till :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0