Another Place to Fall

Hjärnblock hela dagen. Det känns lovande ;) Men, efter att paniken infunnit sig rejält tog jag en vaniljcola och det släppte!! Nu blev jag kanske inte världens geni eller något ens i närheten av det, men jag lyckades iaf komma igenom ett av referaten. Vet inte alls om jag har gjort rätt, men det är ju bättre att ha gjort något och därmed har något att lämna in. Vaniljcola in my heart :)



(har hittat ett program så jag kan redigera bilder, det är därför jag nu i mina senaste inlägg har tagit ett kort och exrementerat lite om ni undrar...och nej, jag är inte så haj på att stava :P)

Sen vill jag bara säga att mamma och Ia är borta på lördag och eventuellt inte hinner komma hem till 8 och därför har jag bestämt att ordna en SCHLAGERFEST!! :D:D:D Hittills har jag fått Mina att komma, men om någon mer vill komma så säger jag inte nej, säg bara till! (Hör eventuellt av mig till några, typ på faaaaaacebook.....) Har köpt in rosa servetter, men planerar att fixa lite mer schlager grejer. Ska bli kulikul :D Längtar, längtar, LÄNGTAR!

Nu ska jag göra lite körkortsteori och ett referat till :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0