Don't scream it in my face!!

Så underligt. Min hals har krånglat nu i ett par dagar och vill inte ge sig. Det känns som någonting är trasigt...eller att det typ är något sår i halsen. Det är inte den vanliga ont-i-halsen varianten, utan något annat...jätte konstigt känns det. Hoppas den kryar på sig :)

Dagen har iaf varit kanske okej. Klarade körkortet imorse :D Innan jag gick in på provet så tänkte jag på att jag hört Whataya Want From Me innan jag körde upp, och det klarade jag ju. Vidskeplig som jag är (och ja, jag åt choklad innan...) så började jag spela den i mitt huvud. Tänkte också att det skulle vara guld om jag fick sitta på plats 2, ett av mina lyckonummer. Provledaren ropar upp mitt namn, jag går in. "Du ska sitta på plats 2". THANK YOOOOOOOOOU!!! :D Säga vad man vill om vidskepelse, men jag tror banne mig på det. Börjar också bli mer och mer troende måste jag säga. Innan jag försökte sova igår tänkte jag att det kan ju aldrig skada att..ja ni vet, knäppa händerna och be en liten bön. So, I did it. Folk som kanske inte alls tror på sånt där kanske tycker det låter jätte dumt, men jag tror helt klart att det spelade in.
...oj vad djupgående och så jag blev nu...

Kom precis hem från SP, där vi fick bygga klart våra scener, berätta hur vi tänkte samt börja på kostym delen. Funfunfun med andra ord :) Lite svårt dock med kostymen, jag och den jag jobbade med fick orden stinkande, mat och cirkusclown att jobba efter. Haha, men det vart en ganska söt gubbe som man inte vill gå i närheten av till slut. Blev nöjd, dessutom är den inte riktigt klar än så det blir nog super det där:)

OCH, om ni inte redan har gjort det (om ni har det så TACK snälla!!) gå in på facebook, "gilla" Melodifestivalen, klicka på "bara andra" och "gilla" min status. Just nu har jag lika många likes som en annan tjej och jag tror det är den som har flest. Ah, så gilla på bara..vore så coolt att vinna :D (priset är en tröja signerad av alla artister i årets startfält)

Nej, nu blir det sängen så jag orkar med plugg passet imorgon :)
Goodnight and Goodbye

Pssst. Grabbarna i spanska landslaget fick två priser från Madrid nyligen pga deras insatts i Sydafrika <3


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0