My heart stops

Jag är glad. Anledning? Det finns en Tjekisk polka variant av musikalen Grease! POLKAGRIS!! :D:D:D



Haha, nä men jag är glad för Eric tog sig till final för fasiken vad jag gillar den låten och honom...eller ja. Skulle inte bli ledsen om han åkte till Tyskland. Kan säga såhär, fansen på ESC:s hemsida verkar också vilja se honom i Tyskland. Men ja, vi har ju inte hört RedOnes eller Desmond Childs låtar än... Mmmm, mycket att se fram emot än alltså.

Däremot kan jag säga att Grekland inte är på topp som de alltid är i år. Musiken slår allt, men sen ska ju två människor sjunga också och jag kan inte hjälpa att tänka lite för mig själv; kunde de inte gjort något annat av den bakgrundsmusiken? Det kunde blivit så bra!! Och så...nä. Men men, så kan det gå när inte haspen är på.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0