This is just a stop

Yes, då var yttligare två dagar avklarade. Sammanfattningsvis? Bra och dåligt. Låt mig ta det från början..

Onsdag: Föreläsningen var ganska okej, vi var i BIOn. Skönaste stolarna kan jag säga, synd att vi inte fick vara där på någon av kolla-film-dagarna. Efter det åkte jag och Ia till Cederbacks och gjorde lite frågor inför provet. Gick jätte bra, på sista testet fick jag 66/70 så det såg ljust ut. MEN, jag tror jag har någon psykisk skada eller nåt. När jag satt där uppe vid provet så kom nervositeten och det bara låste sig. Jag kände mig lugn, men resultatet var inte lika bra. 51 poäng, 52 är godkänd. Surt? Eh, en aning. 
Scenisk Produktion sen var trevlig, precis som förra veckan. Vi byggde upp en scen, fast i miniatyr. Riktigt kulit. Vet dock inte om våran blev så skalenlig, vi blev ganska stressade i slutet eftersom vi sutit och diskuterat halva lektionen om hur vi skulle ha det. Haha ;)

Torsdag: En heldag runt, runt , runt. Började på universitetet med att kopiera två texter som vi ska skriva referat på. Kände mig lite akademisk faktiskt ;) Efter det tog jag vägen förbi Agnes och köpte en schlager bok. Tackar för tipset! Ja, sen fortsatte jag till Mina där vi tog lite kort och skickade vårt bidrag till Guldsoffantävlingen. Skulle ju vara så guld att vinna!! En dröm rent utsagt! Ja oj.
Sist av allt åkte jag och mamma runt lite och handlade lite saker. Jag fick med mig en dvd-pelare hem. Nice. Uppmonterad och klar är den nu också, gick ganska snabbt. Kanske kommer upp en bild sen när dvderna är uppe också :) Handlade present till mormor också som vi lämnade av innan vi åkte hem. Fyller man år så gör man :) 

Mina fick bilderna från när Andreas var hos henne också. Tog mig friheten att sno en från facebook. Hoppas hon tycker det är okej :) Så fint tycker jag <3 



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0