When love takes over...

Har inte så mycket att skriva. Händer typ inget i mitt liv, samtidigt som det händer saker precis hela tiden! Allt lite mer personligt och så får jag inte ner i ord på det sättet jag skulle vilja så jag tror jag hoppar över det. Känns så annorlunda än det gjort tidigare så det blir så konstigt att skriva ner det bara så här.. Kommer lite texter ibland som ni kanske har läst redan, haha ;D Ah, ingen fattar säkert vad jag babblar om, men skit samma. Sånt är livet ;)

Min lärare var lite gullig idag. Haha, hon berätta lite om hur vi kan plugga bättre om vi tycker det är svårt och så för den här delkursen är lite mer omfattande än vi är vana med och så. Innan berätta hon att hon tyckte vi var en så bra klass och att hon tyckte det var så kul att gå till jobbet och föreläsa för oss. Sen avslutade hon det hela med att förelså att vi hade en klassfest. Haha, känns inte direkt som något man har på universitetet, men ja. Det var något om att vi skulle lära oss bättre om alla kände varandra. Vi får se, tvivlar att någon kommer ta "första steget" och anordna denna klassfest ;) höhö

Har kollat lite på de nya kurserna som ligger ute numera. Ser bra ut, men det är samtidigt lite svårt att bestämma vad jag ska välja. "Att skriva filmmanus" ligger väldigt bra till just nu eftersom det är det jag vill göra! Men 3D-teknik och det låter inte helt fel heller. Sen fanns det någon kurs har jag hört, dock hittar jag inte den nu, som är mer filmproduktion, kul det med. GOSH! Svårt är livet vill jag lova...

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0