Writing about you

Kära, kära bloggläsare.
Jag kan härmed meddela att min hjärna har nått sin kokpunkt. Den är snart redo att sprängas. Enda sättet att rädda den är att gå och lägga mig i sängen, lägga kudden över ansiktet och försvinna bort till en annan värld för ett ögonblick... om det nu vore så enkelt.

Dagen började med seminarium. Läraren började med att informera om att man var tvungen att vara aktiv för att få godkänt. Jag sa inte ett knyst, inte så ovanligt kanske, men kände mig ändå aktiv (tycker man kan vara det iaf!!). Nu vet jag inte om jag måste göra restuppgiften eller inte. Det står på blackboard att den är för dom som inte var på seminariet. Då borde väl inte jag behöva göra den? Fattar noll liksom...

Plugg sen. Satt i skolan till typ 4 (slutade lektionen 12.30) och fick referaten skrivna och klara. Det var ju skönt iaf :)

Kom hem. Satte mig med körteorin eftersom det är skrivning 8.30 imorgon igen. Säger så här: Att skriva teorin är som lotto, du ska ha väldigt mycket tur för att klara det! Gjorde det en gång och kände verkligen att jag kunde allt och tog det lugnt och allt var verkligen braaaaa. Tror ni jag fick godkänt eller? NEJ!
Har dock kommit på att jag ska äta en chokladbit innan jag skriver imorgon. De gånger jag skrivit godkänt har jag ätit choklad innan. Haha, ja det kanske är lite vidskepelse, men so what? Om det funkar så är väl det bra. Har dock inga förhoppningar på att det går imorgon. Det blir la att skriva nästa vecka igen...och sen veckan efter det, och så vidare.

Något roligt som hänt idag är iaf att Emma tyckte min recension var ganska bra. Lite ändringar fick jag självklart göra, det hör ju liksom till. Men överlag gillade hon den. GÖTT, som Martina brukar skriva. Den kommer väl förhoppningsvis upp inom de närmsta dagarna, så då får ni gå in på hemsidan och kolla :D
Ska även hämta mitt pressleg imorgon. Känn på den du! Det lät proffsigt ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

spark i baken! en lyckospark då alltså.. gött, heja emma! :D på allt :) med allt :) haha.

2011-02-08 @ 21:59:02
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0