För den jag är är inte någon annan

Kom precis hem efter en heldag. Skola från 9.15 till 16.00 och sen mat med Ia och efter det bio. Haha, tror det är första gången jag gått på bio och bara behövt betala 41 kronor, och det för snacksen! ;) hihi, fördelar med att skriva på Lösnummer antar jag. Eller...jag måste ju skriva en recension på filmen nu men det är ju nemas problemas liksom :)
Filmen var i vilket fall som helst ganska bra. Helt okej och lite till. Sevärd absolut. Lite tårfylld på sina ställen och så...ja, ni får läsa min recension på hemsidan sen om ni vill veta mer ;)



Seeeeen såg jag en bild på facebook på Grey's sidan och tappade hakan lite smått. SKA DOM HA EN BEEEBIS???? Det här är inget som kommit till min kännedom tidigare...Var är de nya avsnitten liiiiiiksom?



(och jaaa, jag har fått en liten besatthet av att ha bilder på min blogg :P)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0