I ljuset under mörker

Tar mig tid att skriva en liten rad, för imorgon har jag svårt att tro att jag hinner med det...

Dagen har spenderats framför en duk med sång och steppdans..och en föreläsning. MEN, jag kan nu berätta att jag sett Singin in the rain och en film med Fred Astair och Ginger Rogers. Tror inte man kan säga att man läser film om man inte sett dom, det är ju liksom klassiker. Men men, det är ju det vi gör nu, kollar igenom några av klassikerna så vi verkligen har sett dom och kan känna igen dom. Lite jobbigt bara att det måsta ta hela dagarna! Vi började liksom 9.15 och slutade inte förrens 17.00. suck. Trött var ordet ja....

Imorgon blir ännu längre, men som tur är inte bara plugg. Börjar som vanligt 9.15, men slutar 12. DÅ ska jag åka upp på stan och luncha med min kära syster innan vi går en tur på hindersmässan. Nåt måste man ju hitta att köpa, och om man inte gör det så är det mysigt bara att gå runt :)
Seeeen bär det av till universitetet igen där jag först ska träffa Mina och vi ska prata lite om på torsdag (längtar redan!!) över en fika. Sen är det återigen dags för skola. Mellan 18.15 och 20.15 är det nämligen första lektionen i Scenisk produktion. Börjar kännas lite nervöst måste jag erkänna. Vet fortfarande inte om det är så smart att läsa två kurser, men den här tar ju liksom slut 16 april och är en kväll i veckan typ. Det ska väl inte vara såååå krävande...eller? Aja, vi får se, kan ju ganska lätt hoppa av den annars :)

Nu måste jag skriva notiser till tidningen som kommer till alla studenter nästa vecka :)
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0