I Want It That Way

Vilken dag!! Uppkörning i morse och jag tror banne mig att jag var lugnet personifierat! Jag var inte ett dugg nervös. Kände också att jag gjorde tusen fel, men brydde mig inte. Blev dock godkänd (men han tog upp att det var lite missar är och var...) så känns ju väldigt skönt. Inga mer körlektioner!! :D Boka prov och skriver på onsdag nästa vecka och har gett mig tusan på att jag ska klara det!!;)

Sen då? Jo, ANDREAS!! <3 Jag och Mina sprang runt i huset innan han kom och var hypernervösa! Haha, vilken syn det måste varit för gudarna!! Men om jag säger så här, nervositeten släppte ganska snabbt när han kom in :) Han var jätte trevlig och ja, han var precis så som man föreställt sig Andreas Carlsson liksom. Han och Mina pratade lite om drömmar och så och jag fick komma med in på ett hörn och så ;) Han sa till och med, på skämt antar jag men ändå, att han kunde komma med manuset till Dandy så kunde ju jag regissera. YESPLEASE!! Men som sagt, han menade det nog inte så...faaaaast han frågade ju iförsig när jag skulle bli klar så ;) Ja kära nån. Lite tips hur man når framgång har man fått också och lite info om hur Dandy blev till. Jag och Mina blev försökskaniner också och fick lyssna på några av låtarna :D Dom var sjuuuuukt bra och jag vill bara se den nu, nu, nu!!! Haha, han sa innan han åkte att vi skulle få biljetter att se den, men varken jag eller Mina fattade om han var seriös..Han lät väldigt seriös och detblev liksom ett seriöst ögonblick, men ändå. Kommer han minnas oss så det händer eller inte liksom? Who knows? Bäst var det iallafall. JUST DET! Mina spelade gitarr för honom och han själv spelade och sjung lite, bland annat titeln på detta inlägg. Kan säga så här: fasiken va bra han var på att sjunga!! Köpa hans skiva kanske? Maaaaaaybe :)

TACK MINA för att jag fick vara med idag (och för att jag fick låna datorn att skriva på nu...)

Tror det får räcka så länge, måste smälta dagen lite nu känner jag...
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

ååååh, grattis grattis till allting! vad kuuul! :D <3

2011-01-27 @ 18:44:56
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0