Utanför skiner solen

Hur mysikt är det väl inte att tända ett ljus eller två (eller, som i mitt fall, tre!) Ska man plugga så får man väl iaf göra det lite mysigt för sig ;)

Under dagen har jag tagit yttligare ett steg mot körkortet. Sluttestet blev äntligen godkänt så nu är det bara att plugga på som bara den tills det är dags att göra skrivprovet. Bra att börja bli nervös redan nu liksom..höhö
Annars har dagen inte bestått av så mycket. Ska som sagt plugga lite nu och hoppas på det bästa..

Juust det! Vill gå på bio. Igen. Jag och Ia ska se Harry Potter nästa vecka, men jag vill se Narnia igen så länge man kan se den i 3D liksoooom. Men men, vi får se hur det blir med det..blir snart stammis där ;) hehe

Goodnight and Goodbye 


Kommentarer
Postat av: martina

du är väl med i bioklubben hoppas jag? ;)

2011-01-03 @ 16:51:05
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

yes, självklart!! :D

2011-01-03 @ 19:15:03
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0