Would anyone hear me scream behind this castle walls

Skriver en rad eller två eftersom jag inte har något bättre för mig. Tentan gick inte så bra kan jag säga. Kul att jag pluggar och pluggar dagen innan och så byter de form på tentan! Blir lite sur faktiskt. Vill dom inte att jag ska få godkänt eller? Bajsa på dom! Tänkte tröst-någonting men kommer inte på vad. Tröst äta? Tröst kolla på film? Tröst något annat? Några förslag?

Fick ett litet meddelande från Mina om att det var några som hade ringt och klagat hos skivbolaget om i lördags då vi inte fick träffa idolerna som vi betalat för och de VIP biljetter till Gävle!! Jag och min käre vän har nu (iprincip) bestämt att vi också ska ringa och hoppas att vi får VIP biljetter också ;) Hade ju varit guld asså. Och då mår vi båda kanske lite bättre och kan hänga lite på efterfesten också :)

Nä, äta en smula och vila resten av dagen, troligtvis med en film på tvn, vore inte helt fel. Och då blir mamma glad också ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0