Don't you know

Det kliar i fingrarna att få göra om lite på bloggen. Jag vet att jag har skrivit om det förut, men nu gör det verkligen det. Har pratat med Beatrice och hon skulle hjälpa mig när hon kommer hem från Norrland och New York. Orkar inte vänta så länge så jag började lite själv ;) Har bland annan försökt byta färg på texten till "Tidigare inlägg" och sånt eftersom det verkligen inte syns mot min bakgrund!! Gick dock inte så bra som ni ser...jag är rädd att jag får ta bort det blåa :( Svart vore ju det bästa, men då kan jag ju inte ha så mörk bakgrund. Hmmmm.
Jag har också delat in i olika kategorier. Dock orkade jag inte gå tillbaka till alla inlägg jag gjort så det är bara de senaste som blivit indelade i grupp, resten ligger bara och skräpar under "allmänt". Haha

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0