Everything we don't need

Glad Söndag!!

Oj vad det märks när jag inte är på jobbet!! Minst två inlägg per dag blire när jag är där och när jag är hemma blir det inte mycket! Borde det inte vara tvärtom?
Igår var det iaf lite att göra. Jag, mamma, mormor och morfar åkte till Ässundet och fikade lite. Ett nytt ställe som var lite trevligt ändå. Sen när jag kom hem fick jag klippa gräsmattan, kratta, ta in hästarna, ge hästarna mat, sätta på hästarna täcken, fylla på vatten, lägga ut hö i hagen och sedan ta ut hästarna igen. Idag har jag kört lite hö, rensat ur garderoben och beställt lite nya kläder på Ellos. Bilder kommer eventuellt, men jag måste ha min dator till att fixa med det och sedan föra över dom till mammas dator innan jag kan lägga upp dom. Tog också en bild av Max igår när han åt hallon som jag tänkte lägga upp, men den kommer alltså lite senare :)

Ska jag kanske gå och klippa gräset hos mormor och morfar också? Hmm...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0