Lost in a beautiful lie

På toppen av berget blåser det en kylig vind.

Är nu hemma efter en helg i Skara. Trots att vi spenderade ett tag i stallet så var det riktigt trevligt. Trevligt att få träffa syster min lite :) Har inte så mycket mer att skriva om det så jag låter bli... ;)

Såg just på ett program som gick i fredags om hur det var bakom scenerna i Harry Potter. Längtar jag något helt galet tills tisdag eller? YESBOX! Skiter i att jag inte får sova en endaste liten blund då, för uj vad det ska bli kul att få se sista filmen :D Dock inser jag att det kan bli lite sorgligt och några tårar kanske fälls, men det är sånt man får leva med :)

Något som är lite tråkigt är att jag kommer missa Allsången på tisdag :( Köpte ett häfte i Skara och allt, men men. Jag får la använda det första gången tisdagen efter det sen istället :) Sötisar är dom, de små pöjkarna ;)


(bildkälla)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0