Love is why we fall down

Då uppgifterna på jobbet på nytt tagit slut betämde jag mig för att sätta mig en stund med sudoku på Studentforum. När jag gjort klart och kollat igenom så jag verkligen hade gjort rätt klickade jag på "rätta" varav jag fick svaret "0% rätt". Haha, WHAT?? Jag hade ju dubbelkollat och allt! Måste ha varit två lösningar och rättaren var inställd på ett speciellt sätt...eller nåt ;)

Idag fick jag svaret på den fråga jag ställt mig själv ett tag nu och svaret var, för min del, negativt. Tråkigt tråkigt, men det är väl bara att gå vidare antar jag. It just wasn't meant to be. Något annat som däremot var lite meant to be var att jag läste gårdagens tidning vid fikat och fick av en slump syn på att Real spelade med repris idag!! YEAY! Ringde snabbt till mamma så hon spela in det till mig :D Gick in på deras hemsida sen och såg att Higuain spelade hela 61 minuter! Gos! Har saknat den mannen som bara den vill jag lova. Blev glad ända ner i magen när jag insåg att jag skulle få se honom spela igen..hur länge sen var det liksom inte!? Med hans skada och min brist på kanaler. Vågar inte ens tänka på det!

Tror jag ska ringa min lilla mammi nu och se om vi ska hämta ut bilen från verkstaden innan jag åker och tränar. Får se hur länge jag hinner träna också innan batteriet i min mobil tar slut ;) haha, inte kan jag träna utan spotify!! ;D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0