Olé

Hola a todos!

Har en del att skriva nu eftersom jag inte haft tillgång till min blogg. Eller ja, jag har ju haft tillgång till den, men jag har inte orkat! Att inte sova en natt och gå upp varje morgon tar på krafterna vill jag lova. Men ja, nu är jag tillbaka och tänkte alltså skriva några rader. Håll ut, det kan bli långt! :)

Vill börja med att återigen berätta att jag absolut älskar mina kära kollegor. Haha, igår satt de och pratade om lutande tornet i Pisa och att de kanske borde göra ett anmälningsärende på det eftersom det lutade. Haha, ah jag vet inte hur roligt det låter, men tro mig, det är roligt när man är där! Går knappt att hålla sig från att skratta rakt ut ;) Idag åt jag lite lunch med mina chefer och sedan bjöds det på tårta för att företagsgruppen lyckats ha tom låda i hela tio minuter! Haha, sötisar!. Min chef som sitter i samma rum som jag tog semester nu och jag blir därför själv i rummet tilll första augusti. GREAT! Fick lite fina ord och en referens till framtida jobbsökanden. Låter inte helt fel måste jag säga :)

Tror att jag fick mamma att gå och kolla på Pirates igen med mig nästa vecka, men så visade det sig att den inte går i 3D längre :( Hmm, aja..det kanske blir Kronjuvelerna istället eftersom mamma så gärna vill se den. Har samlat ihop tillräckligt för en gratisbiljett måndag till torsdag. Så ska det låta, Emma glad :D Har bara typ 820 kronor kvar att samla ihop fram till 31 maj nästa år för att fortsätta vara Guldmedlem. Det ska väl funka eller? Oh jaaaa :D

Ehm, jaaaa...seeeeen kan jag berätta att tävlingar är underbara. Har just tävlat om två VIP biljetter till Allsången den 9:e augusti. Sen kommer snart en tävling där man kan vinna en resa till Kalifornien för en heldag med Andreas Carlsson. Blir så att jag kanske är med i den tävlingen också. Ganska stor sannolikhet att jag gör det. Tror jag ska prata med Mina också. Fööööör man måste ju få ta med en kompis till den där dagen och då är det ju super om Mina vill tävla eftersom hon brukar ha tur när det kommer till Andreas ;) Haha! Yesbox.

Fick se en video om Madrid där några från Real pratade om vad de gillade att göra och så. Fick sån super lust att åka dit bara nuuuu!! Gull! Kommer kolla den många gånger kan jag lova ;) (och hur söt är väl inte Ramos när killen med gitarren kommer. Haha). Lite orolig bara för min Higuain. De lade upp bilder från sin tour i USA och han var inte med på en enda bild :( Vart är han? Saknar <3




Nä, jag tror jag glömt något, men det får vara :) höhö
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0