One more try

Kom på vad det var jag glömde att skriva om i mitt "långa" inlägg förra veckan, ni vet det där när jag skrev om att jag varit med och tävlat i allsången med mera. Den underbara nyheten som jag ville berätta var ju att Andreas Carlsson börjat skriva på sin nästa bok!! Tydligen ska den komma i höst, men vi får väl se. Jag hoppas verkligen den gör det, men han sa ju till mig och Mina att musiken till Dandy skulle släppas senare i vår och nu är det banne mig sommar och ingen musik har kommit vad jag har märkt.. Ah, som sagt, jag hoppas att det här stämmer iaf. Det lät som han kommit en bit.

Det rinner fram ur händerna och jag skrev hela vägen hit på flyget utan stop. - skriver han på bloggen. Ser fram emot :) Det har ju tydligen släppts en ny pocketversion av Dandy också med ett helt nytt kapitel från Live to Win. Har ännu inte haft tillfälla att åka och köpa en, men det lär blir snart. Den finns i limiterad utgåva nämligen.. Vet dock inte om den släppts än.... Hmmmm

Goodnight and Goodbye

Uppdatering: Nu är Dandy köpt! Köpte även Fallen ängel och Frost, allt för bara 99 kronor!!

Kommentarer
Postat av: agnes

emma fy dig! köpte du på internet? det är sånt som gör att vi tvingas stänga i vinter! haha ;)

2011-07-20 @ 07:07:31
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, FÖRLÅÅÅÅT! Hade ni den? Nästa gång det blir bokköp går jag raka vägen till er ;)

2011-07-20 @ 08:12:23
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: agnes

haha ja det är bäst för dig! :D

2011-07-20 @ 12:06:43
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0