Something taken from a storybook

Yes då var morgonens uppgift klar. Väntar med spänning att någon ska kliva in genom dörren och ge mig något att göra! Haha. Nä, men ärligt...hur kul är det att sitta och göra absolut ingenting? Tog med en av skolböckerna och tänkte att jag kunde försöka plugga lite istället för att bara låta tiden rinna iväg. Smart tjej! :)

Igår på eftermiddagsfikat skulle en av killarna baka kladdkaka. Gulligt liksom. Enda problemet var att när han tog ut den ur ugnen så gick brandlarmet och hela huset fich utrymmas! När vi stod där och väntade funderade de fram och tillbaka på om det var en övning eller om det faktiskt var kladdkakan som utlöst larmet, och kom fram till att det måste ha varit en övning eftersom det inte ens hade rökt något. När vi sen fick gå in var det en tant som sprang direkt fram till brandmännen och frågade vad som utlöst larmet och vände sig sedan till folkmassan och skrek "Vem har bakat kladdkaka!?" Haha, stackarn... Så kan det gå ;)

I eftermiddag blir det lite mer träning. Tränade igår och det kändes lite att det var en hel vecka sen sist! Bra att komma igång igen liksom. Sen är det ju dock tisdag så jag måste hinna hem till 8 och kolla på Måns och Anton. höhö. På ta om grabbarna så kollade jag in när Romeo och Julia går igen och den har tydligen nypremiär den 23 september. Kanske åka dit och kolla? Kan mycket väl bli sååååå :D

Sen kan jag bara meddela att mellan 8 juni och 1 juli 2012 kommer jag förhoppningsvis befinna mig i Madrid (lägg på någon dag innan eller efter, speciellt efter..), bara så ni vet. Då är det ju fotboll och jag kände mig duktig som kom ihåg att kolla upp det igår. :D Mailade också till dom med lägenheterna och de verkade super trevliga!! Tydligen så kunde man boka nu och sedan ändra i sin beställning några dagar sådär om det skulle vara så. Får ta och prata lite med Mina snart tror jag. LÄNGTAR!! <3

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0