Det ekar över hela staden

Jag ber om ursäkt för det jag felat dig och hoppas att jag en dag förstår.

Var nyss nere hos chefen för att lämna in mitt bankkonto så jag kan få min lön nästa månad och till min lycka visade det sig att swedbank redan fixat det till mig samt att lönen för denna månad redan finns på mitt konto. Man tackar. Turis kanske med tanke på att jag inom några dagar kommer få hem tre filmer och i slutet av denna månad (alltså i slutet på veckan) får hem mina förhandsbokade skivor. Yessss...då kan det vara bra med lite pengar. Funderar på om jag ska jobba "över" på lördag fyra timmar för att jobba in den dag jag var ledig så får jag fullt betalt. Min chef sa iaf att det gick bra så jag ska bara kolla om det går bra just på lördag och min tes om att jobba fyra timmar stämmer. GREAT! Har räknat ut också hur mycket pengar jag måste spara till Madrid för att det ska funka och kommit fram till att det kommer gå. Hur glad blir man väl inte då?????? :D:D:D

Ikväll blire första passet på gymmet. Lite nerviiiiis är jag allt vill jag lova, tänk om alla stirrar på mig? USCH!! Jag hatar när folk stirrar! Vad ska det vara bra för liksom? Aja, Beatrice och hennes kompis Emma kommer vara där också iaf och bästaste Beatrice har redan hjälpt mig med diverse saker och vad jag förstått så kommer hon hjälpa mig i fortsättningen också. Turis att hon finns :D Två gånger till under veckan ska det tränas, och om det funkar med jobbet på lördag och Beatrice kan så kanske det dras dit då med. Hurtigt ska det va! :) Har fixat en lista på mobilen på Spotify som jag kan lyssna på en smula också. All ready!! Nu kör viiiii :D

Näe, nu fortsätter jag en stund med jobbet innan jag drarrrrrr
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: Takai; a curvy blogger ♥

awww, såklart jag hjälper dig!

det kommer att bli så bra så bra! :*

2011-06-28 @ 14:36:34
URL: http://takai.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0