Looking back on the past to find the future

Tjenaaaaa

Sista dagen som tonåring. När jag sluter ögonen ikväll gör jag det för sista gången innan jag helt och hållet på pappret träder in i vuxenskapet. Lite jobbigt dock. När jag, Mina och Martina åkte hem från bion pratade vi lite om hur man tidigare kunnat skylla på att man var tonåring, men det går inte längre nu snart. Skumt! Men men, i ska alla dit och vandra den vägen. Vägen av vuxenhet...

Jaja, bion då? Filmen var helt okej även om jag tycker den skulle slutat lite annorlunda. En kritiker skrev i en tidning att den inte alls kunde kallas en romantisk komedi och att alla utom huvudrollerna fattade att de hörde ihop från första stund. Jag håller inte med! Jag tycker hon skulle valt bästa kompisen nu när han också gillade henne...om hon nu inte skulle välja honom så fattar jag inte varför de var tvungna att göra så han var kär i henne!! Det försörde liksom allting!! Men men, det var ändå helt okej och en het kandidat till att hamna i min pelare när den dyker upp på dvd :) Namnet på filmen? Something Borrowed

Nu ska jag njuta av mina sista timmar som ungdom med lite sömn ;) Imorgon är det jobb som gäller..

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0