My kingdom awaits

Tjenaaaaa

Gårdagen bjöd på seminarie nästan hela dagen. Gick helt okej tycker jag, det var några saker vi skulle fixa men det var inget mer än vi kan hantera :) Två stackare fick så mycket så de banne mig nästan får göra om nästan hela uppsatsen!! Tycker så synd om dom...de lär ju liksom inte bli klara tills den tionde utan måste fixa det till uppsamlingstillfället i augusti. Som sagt; stackare..

Idag har jag och mamma varit lite duktiga och fixat i ena hagen så det blir lite finare tills hästarna ska gå där. Sen har jag skrivit klart på ett dokument som jag skickat till Katrina och Beatrice (y) effektiv med andra ord. Annars har det inte hänt så mycket...vilar mest upp mig en smula så jag orkar med jobb hela sommaren :)

Såg att de hade nedräckning på imdb till premiären av Breaking Dawn trailern eller nåt. haha, lite skojs. Kan meddela alla att det är cirka tre och en halv timma kvar... Bara att hålla ut ett litet tag till med andra ord :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0