Nothing like no one before

Ingenting blir någonsin som man tänkt sig och ibland blir det till och med något helt annat...

Midsommar 2011 är nu slut och det är snart dags att återgå till vardagen. I fredags tänkte jag lite tyst för mig själv att det kändes som om det var tusen år sen sist jag firade midsommar, inte alls som om det bara var ett år sen sist. Efter yttligare lite eftertanke kom jag på att det ju faktiskt inte var bara ett år sen sist, utan två! Förra året firades det med vindruvor i Retiroparken i Madrid :D Det var trevlans, men lika trevlans var det nog nästan att fira en helt vanlig svensk midsommar i - just det -  Sverige :)

Igår skulle det firas Martina, men eftersom Johan och AnnaLena var här så blev det att hoppa över det, tyvärr. Hade världens ångest för jag inte visst hur jag skulle göra, stanna hemma och spendera lite tid med släktingarna eller åka till Martina. Tror det blev bra tillslut. Vann 500 (fast har bara fått 300) på vadslagning, turis att människor får dricka lite så jag som är helt nykter kan vinna världen lättaste vad!! Martina får firas lite smått vid ett annat tillfälle och då får jag också en liten chans att se om jag kanske kan hitta en bättre present..vet verkligen inte om den jag har nu är alls bra! Men men, tror den duger om inget annat kommer upp ;)

Nu i veckan som kommer skulle jag vilja säga att sommaren är på ingång på riktigt. Allsången börjar juuuuuu. Älskar det programmet, och nu är ju Måns i spetsen så det lär ju bli GULD!! Drömmde förresten om Måns inatt...haha, han var Mr Darcy ;) Så kan det gå....












(Bildkälla, alla bilder)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Takai; a curvy blogger ♥

awww mrdarcy! ;D

2011-06-27 @ 09:31:11
URL: http://takai.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0