Remind me of us

Och då var man 20 år fyllda och krisen är ett faktum. Nu kan man svara om någon frågar vad man gjorde under tonåren. Vad svarar man? Jag har ju typ inte gjort något!! Inte om man jämför med så många andra. Kolla till exempel på Justin Bieber, han är två år yngre och har redan åstakommit mer är jag!! Är det konstigt att man får en kris så som världen ser ut idag? Mina super söta jobbarkompisar tyckte jag var lite små dum som tyckte jag blev gammal, samtidigt som de förstod att man i den åldern kunde få en liten kris. De trodde nämligen det var vanligare att få en kris när man fyller 20 än 30. Ja, jag vet inte...kan vara så.

Bakade två tårtor och tog med som blev omtyckta. Hade tänkt ta kort på dom, men glömde tyvärr det... Dock är en tårta kvar och det ser ut som att det bjuds på glass till eftermiddagsfikat. MUMS! Det betyder alltså att det blir en hel tårta kvar! Ska jag äta den alldeles själv? Får se..kanske låter den vara tills imorgon om någon vill ha :) ELLER så tar jag hem den och mumsar på i flera dagar :D Mamma är borta både tisdag och onsdag och det blev inget födelsefirande så jag har ju huset (och tårtan) HELT för mig själv ;) höhö

Vill börja mitt liv som vuxen med en låt som jag bara ÄLSKAR!! Hur kan en människa göra en så sjukt bra låt? Tydligen har artisten släppt en skiva som heter 19 och nu senast 21, hoppade hon över nummer 20 eller? Haha, typiskt!! Men men, som sagt en sjukt bra låt och vad skulle man väl inte göra för att ha en sån sångröst?? suck.. ;)

Adele - Rolling In The Deep



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0