We don't need no money

En bit bort pratas det och skrattas. En bit bort sitter en ensam pojke i ett hörn och gråter. En bit bort leker små flickor med sina dockor. En bit bort ligger en hemlös man på en parkbänk. Inget av det betyder något. För precis här, här bredvid, sitter en själ som tillsammans med min själ blir en helhet. Precis här sitter du...


Tisdag idag och snart halva arbetsveckan har gått. Kom på att jag jobbat nu i cirka två veckor..kan det stämma? Jag började den sjunde..ja det stämmer nog banne mig! Två veckor idag. Tiden flyyyyger iväg som någon smart person en gång sa. Bara x-antal veckor kvar till någon vecka semester och skolan börjar igen. PUST!!

Gårdagen blev iaf bra. Jobbet bjöd på tårta på eftermiddagen för första beslutet i något nytt grejs hade gjorts. Super mysigt!! Sen när jag jobbat färdigt åke jag och mamma och köpte kinamat och fortsatte hem. Blev en lugn kväll med filmtittande, kinamatsätande och tårtätande. Mamma gav mig Trassel så vi kikade på den. Super rolig film!! Haha. Mamma yttrade kommentaren "Tur att du fyller tjugo så vi får kolla på lite tecknat" ;) Så kan det gå...


Ikväll kommer kanske bloggen ändras lite..Ni vet ju hur jag har varit på senaste tiden fram och tillbaka med olika designer och så vidare. Tycker den jag har nu är lite konstig, speciellt när den spanska flaggan kommer mitt i allt och lyser med sin färg när det andra inte är så färgit. OCH så tycker jag att headern är lite...enformig? Aja, ska iaf försöka fixa ikväll, mamma är ändå inte hemma så det blir nog en bojkott av tvn :) Lite bilder från igår kommer också, på tårtan och så...


Nä, nu ska jag expediera...hosthost
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0