With love

Tjenaaaaaa

Jag tror banne mig jag ska börja ta med mig choklad till jobbet. Inget hjälpte mot huvudvärken utom just choklad. Nu mår jag prima igen :D Love it! Så ska det ljuva livet vara ;)

När jag kom hem förut så bestämde jag mig; nu är det banne mig på tiden att jag blir Madridista. Så, nu är jag inte bara Madridista utan så mycket som SPECIAL MADRIDISTA :D:D:D Höhö, så nu är jag ett stort fan av Real på pappret också och får inom kort mitt Madridista card hem som jag kan gå runt och visa i min plånbok ;) ASBRA! Man fick fylla i vilken som var ens favoritspelare så jag tror man kommer få något signerat (och jag skrev självklart Higuain!!), vilket jag också drar som slutsats för att det stod att man skulle få bilder signerade av sina favoritspelare i sitt välkomstpaket ;) IIIIIIIHHHHH! Längtar SJUKT mycket tills mitt paket kommer! PLUS att man får rabatt på alla möjliga saker om man åker till Madrid, allt från biljetter till Zoo till helt vanliga klädesaffärer. Jumie! :D




(Bildkälla

Hur länge sen var det inte nu sen förra bilden på den bästa? För länge helt klart!!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0