You close your eyes and wish that this is just imagination

Två ögon kan ändra en hel männsika. Två ögon kan få ett hjärta att brista. Två ögon kan göra en människa förvirrad och undra om de glänser av smärta på grund av något jag gjort eller ler av glädje för att de ser på mig. Två ögon som tindrar starkare än stjärnorna på himlen. Två ögon som inspirerar till att leva ut alla drömmar så länge de finns där vid sidan och tittar på. Två ögon så fina. Två ögon som är dina....

Jag hatar när saker inte blir som man tänkt sig. Hade planerat så bra att expediera åt en människa och vad jag skulle säga när jag lämnade det, men så blev det ju inte. Istället framstod jag som en idiot som inte bryr mig ett skit!! Men det gör jag. Jag bryr mig mycket. FÖR mycket. Jag vill inte bry mig, inte ett piss, men det gör jag. suck. Måste fixa dessa fel och verkligen försöka. Annars går jag under... :(

Idag har jag faktiskt haft en hel del att göra. Verkar som människorna fattar att jag finns och kan låta mig expediera deras ärenden så de slipper göra det själva. Skönt att slippa scanna hela tiden!! Sen blev det midsommarlunch. Tänkte inte gå eftersom jag inte äter sill och inte anmält mig, men sen kom det en viss person och tyckte jag skulle vara med och berättade att han inte heller åt sill så det gjorde inget. På fikat sen fixade Sofia (min chef, eller iaf en av dom...) det åt mig. Måste komma ihåg att ta med tjugo kronor åt henne tills imorgon...
Aja, efter jobbet åkte jag iaf till Marieberg för att fixa lite saker. Blev tillslut baslack och överlack till naglarna, sminkborttagning, en ring (med en fjäril!!!) och en present till Martina. Åkte upp till stan också och köpte present till Mina. G R E A T!! Dock tänkte jag att jag skulle åka gammla vägen för att slippa alla köer, men det visade sig allt att det var kö därmed... :(

Nu så här på kvällen har jag kommit fram till, med hjälp av Beatrice, att jag ska börja träna!! Jag och Beatrice ska träna tillsammans på hennes gym. Flickan är ju så sjukt duktig så jag vet inte vad!! Jag vill också vara så duktig...alltså börjar jag med ;) höhö. Ska bli skönt att förhoppningsvis få bort lite av kroppen, den är lite för stor för mitt tycke... Ändring på det!! :D

Imorgon blire jobb, men endast i 6 timmar!! Sen åker jag till Mina för att fira henne en liten smula (y) Och så ska det bli bättre så jag åker från jobbet med en bättre känsla i magen än jag hade idag...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är kö överallt!

Present, woho :D

Hurtiga tjejer! Jag vill också träna haha ;)

2011-06-22 @ 21:35:56
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaa!!! Jag fattar inte varför det är det nuuu!? Det är väl liksom inget speciellt...eller?



hihihi, jag vet inte om du kommer gilla det...men det får vi seeeeeeee ;)

2011-06-22 @ 21:50:46
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: Martina

Vägarbeten.. De har bara ett körfält typ.

Hehe jorå det tror jag nog att jag gör :)

2011-06-22 @ 22:31:45
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0