Let me love you like a psycko

Nu på eftermiddagen måste jag säga att jag känner mig mycket bättre. Har startat musiken igen och det är helt sjukt vad man kan sakna den bara på ett par dagar!! Jag vill aldrig någonsinn vara ifrån den igen..med det sagt bestämmer jag härmed att jag aldrig mer ska vara sjuk! Done :)

Fick ett litet mail från Emma på Lösnummer förut. Biljetter till en konsert med två Eurovision människor från Island. Inga dåliga Eurovision människor från Island heller, nämligen killen från Euroband (gruppen som sjöng "This is my life") och Yohanna (som sjöng "Is it true"). Konserten var imorgon redan så jag var tvungen att säga nej. En ska kan jag säga iaf, om jag inte nyss varit sjuk, om jag inte haft lektion då, om jag inte hade skola dagen efter och om jag hade kunnat ta bilen bara huxflux så hade jag hoppat upp och ner av glädje och helt klart åkt. suck. Så typiskt att det skulle vara just imorgon juuuu :( Aja, sånt är livet antar jag...

...När vi nu ändå är inne på Eurovision spåret så kan vi ju köra lite på vad som händer i den världen. Saades nummer kommer tydligen ändras en aning. Alla hans dansare utom en har fått kicken!! Låter som en dålig idé, men det behövdes. Anledningen är att i Melodifestivalen hade han sju dansare plus en inspelad kör, vilket är förbjudet i ESC. Man får vara sex personer på scenen och det är inte tillåtet att ha inspelad kör. Därför behövde han dansare som kan sjunga också. Några som är aktuella för uppdraget just nu är Fernando Fuentes (skrev bland annat Christian Walz bidrag i årets tävling) och Alvaro Estrella (har tydligen jobbat mycket med Darin och själv såg jag honom på Måns konsert när han var här...). Lite ändringar i själva numret måste också göras eftersom scenen ser annorlunda ut. Förhoppningsvis är glaset kvar!! Men jag lite helt och fullt på Saade, jag tror han kan det här. Det har aldrig kännts så trygt förut faktiskt :) "Team Saade" skriver dom hela tiden när de skriver om vad som händer inför ESC. suck. Vad skulle man väl inte göra för att få ingå där... ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Odinella

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-10-18 @ 09:50:45
URL: http://odinella.unitblog.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0