Looking for sunshine

Hinner verkligen inte skriva ett inlägg just nu, men självklart gör jag det ändå ;)

Igår lyckades jag få mamma att kolla på Eclipse! Hon lovade att vi skulle se den om jag fick godkänt på tentan och det fick jag banne mig. Vet i sjutton hur det gick till, men det fick jag :) Under dagen blev det en tripp till Marieberg med familjen eftersom morfar ville ha byxor. Yes, och det fick han. Jag sprang in en snabbis till Bokia för att se om de hade "Frost" som jag har kommit på att jag vill ha. Det hade dom inte :( Aja, får la beställa från CDON eller nåt. Som att jag inte beställt tillräckligt redan..3 ESC dvder väntar jag fortfarande på + att jag igår förhandsbokade Dannys album och Adams skiva/dvd live från Glam Nation Tour. Haha, jag är nog en av deras favoritkunder!! :D

Nu ska jag göra mig lite klar. Ska in till stan och käka lunch med Mina. Prat om allt möjligt, inte minst fortboll kan jag med all säkerhet utlova! Brukar ju bli så ;) Sen är det möte på Lösnummer. Välja artiklar tror jag vi ska göra. Yes, blir nog bra det där :)

Sist men inte minst kan jag säga att vi svenskar fick oss en liten spark i baken...eller ja. RedOne har nämligen varit med och typ producerat Rysslands bidrag! Kan kännas som ett svek, men å andra sidan kanske det var lite av ett svek att vi inte röstade hans bidrag till final.. Aja, vi får hoppas att Rysslands bidrag inte är lika bra som "Dance Alone" är och att vi skickar nån riktigt bra (typ som Saade...) :) 

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hejar på Sara Varga! :) Ska rösta tusen gånger... vad tycker du om henne? Svara i ett inlägg! :D /annan mellonörd

2011-03-07 @ 21:50:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0