Poem to a horse

Tjenaaaaaaaaaaaa

Eftersom vi är lite efter har jag under dagen varit hos mina kära morföräldrar och ätit våfflor. Mums. Första året jag stod för gräddningen också och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Lite ofrasiga i början, men det var inte så farligt :)

Nu sitter jag och försöker plugga en smula. Går sådär. Har typ kommit fram till att Tangon har varit viktig för den argentinska filmen. Vet dock inte om det kan räknas som realism i filmerna. eeeeehhhhhhh, nja vi får se. Fortsätta leta lite kanske, har ju morgondagen på mig också. Om jag inte hittar nått får jag sätta allt mitt hopp på Katrina :)

Nu ska jag nog gå ner till stallet och bada min söta häst. Plutten, han kommer frysa jätte mycket ju :( Men men, har chefen (även kallad min syster Ia :P) sagt att det behövs så är det bara att pallra sig ner och göra det :)

Goodnight and Godbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0