Spring för livet

Ja, då har det blivit dags att säga min mening om Sara Varga. Hon får dock inte hela inlägget för sig själv eftersom jag inte har övermycket att säga. MEN, jag tror som jag sagt tidigare att hon mycket väl kan göra en Ugglas och sluta på en andra plats. Svenska folket verkar ha förälskat sig lite i henne. Personligen tror jag inte hon har en chans i ESC, och det för jag tror hon blir alldeles för nevös och det har blivit bevisat mer än en gång att nervositeten kan försöra hela bidraget i ESC. Sen pratade Mina om att låten skulle förstöras om den översattes till engelska, och det håller jag helt med om. Alternativet är då att hon sjunger den på svenska, men eftersom jag inte tycker hon får ut budsakpet mer än genom texten så skulle Europa inte fatta vad den handlade om. Så, trevligt att hon är i final (hade dock mycket hellre sett Love Generation stå där eftersom jag tycker de förtjänade platsen mer...) och hon kan komma högt, men jag tror det bara blir pannkaka om hon skickas till Tyskland.

Så, nu var det klart. Nu till lite andra grejsor. Jag låg på en så stadig ledning i tröjtävling, men sen går en hemsida ut och gör mer reklam för tävlingen och att man ska gå in och tävla. SÅ nu har det kommit flera som vill vara med och en som har skrapat ihop 36 likes på 21 timmar. Det tycker jag var ganska bra gjort, och det skulle inte förvåna mig om han lyckas skrapa ihop en massa till så han går om mig innan lördag :'( Hmm. Sen har de börjat en auktion på Mellos hemsida om en läderjacka med allas autografer. Tror det kan bli ganska dyrt, men det är nog bäst att slänga in ett bud om jag nu ändå inte vinner tröjan...



så fin juuuuu <3

Plugg har det blivit hela förmiddagen + lite titt på en av mina ESC-dvder. Trevlans. Nu ska jag plugga lite mer, Ingmar Bergman står näst på tur ;) Sen ikväll beger jag mig in mot stan och Conventum, det vankas Piltshow! :D Kommer ihåg för två år sen då jag och Mina var med och anordnade hela tjosan och sen under föreställningen stod och rev biljetter ;) Haha, ja du, det var tider det... Får se om man känner igen några människor som står på scenen :)

Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: martina

snubben JA ;)

2011-03-10 @ 18:32:02
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, jo han är väl fin han med ;)

2011-03-11 @ 21:10:48
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0