There's a me no one knows

En liten uppdatering på min vecka so far kommer här. Upptagna tjejen har ni här ;)

Måndag: Gick upp ganska tidigt och gick ner till stallet när mamma åkte till jobbet. Duktig som jag var så hann jag med hela stallet innan jag var tvungen att skynda mig hem. Efter lite dusch och sånt åkte jag in till Mina och vi fortsatte till Marieberg där lunchen väntade. Det hanns med lite bokköp också kan jag säga...Engelska versionen av Brisingr och en penna för sammanlagt 50:- bidde det och jag var nöjd :) Möte på Lösnummer blev det till sist. Trevligt som vanligt, inget extra att säga. Detta var också dagen då mitt hjärta skrek att jag är dum som försöker förneka det. Snart är det ändå slut och då kommer det brista...

Tisdag: Skolan fick bli dagens ställe att vara på. Först en föreläsning om..ja, jag fattade inte riktigt om allt handlade om Japan eller om det bara var en del. Aja, på eftermiddagen blev det en tre timmar lång japansk film från 1954. Man såg var randen där perukerna började gick och de behövde bara nudda lite löst med svärden för att människorna skulle dö. Haha, gamla filmer är ju för gulliga ;)
Efter det åkte jag hem till Mina där det blev spanskaläxa och mat. Tänker inte ens nämna något om vad hon lagade för det blev bara...konstigt. Haha, det var inte ett dugg roligt, men Mina skrattade och kom på nya saker på samma ämne tusen år efter. GOSH! Haha, ja...det är bara att skratta. Spanska sen. Trevligt som vanligt det med. Tror vi var full grupp för första gången! Nice...

Onsdag: SOVMORGON!! Så sjukt skönt vill jag lova. Aja, efter lunch åkte jag in till skolan och eftermiddagen ägnades åt att försöka hitta något om filmen i Argentina. Särskilt lyckat blev det inte..Bibliotekarien blev helt förvirrad när vi dök upp med två böcker och Index inte stämde. Haha, ja så kan det gå. Vi hittade lite på internet sen iaf och jag ska nu försöka få fram lite mer till presentationen imorgon.
Mitt i allt letande tog jag en paus och spelade in nyheter till Radio Campus. Lite nervöst var det allt, men killarna som skötte det var super trevliga. Gick bra och snabbt. Vet dock inte hur det låter, men jag hoppas det blir bra. Fick tummen upp iaf ;D
På kvällen blev det i vanlig ordning Scenisk Produktion. Och precis som vanligt var det helt super roligt!! Affisch gjordes det idag och vi fick veta att vi ställer ut om två veckor!! AAAAAAAAHHHH.......och sen är det slut :( lite sorgligt, men men. Inte lika mycket att göra då iaf, för att se det positiva. hehe.

Har äntligen fått mail från Gunn (studievägledaren) också och vi ska träffas på fredag. Hon tyckte det var bäst så så skulle vi kolla på olika vägar...ja, vi får se hur det slutar. Hoppas det slutar bra bara. Men det ska det väl? Positivt tänkande var det ju.. ;)
Om någon har funderat på min kompis i Japan så kan jag säga att det är lugnt. Hon skickade ett meddelande och berättade att hon är i Tokyo som inte är lika utsatt. PUH. Lite orolig som jag var... är dock lättad nu :)

Har lite mer på hjärtat, men det här inlägget blev helt skumt så jag väntar lite på det ;) Vet inte om det här inlägget ens är läsligt!! Haha, aja...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

det var det :D positiiiiiiiiiivt tänkande ! ;)

2011-03-24 @ 00:07:40
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0