They say you know when you know

Onsdag. När mamma kom in och sa att det var dags att gå upp fanns det bara en sak i hjärnan: somna om. Kunde verkligen inte hitta motivationen till att dra av mig täcket, sätta fötterna på golvet och resa mig. Att vi hade det kallt som attans hela natten gjorde inte saken direkt bättre.. Hoppas på bättre sömn inatt.

Trots att jag inte är någon hästtjej måste jag medge att det är lite skönt att gå ner till stallet helt själv och mocka. Mp3 i öronen och gå runt i sin egna lilla värld. Känns väldigt Emma.
Förutom min stund i stallet har jag lyckats laga lite lunch, blev ätbart iaf ;) Hoppas mamma också tycker det när hon kommer hem och ska äta det...
Ta in ved, skriva ut det jag har skrivit inför tentan och göra sig klar för att åka in och ha lektion står närmast på schemat. Idag ska jag bara komma ihåg att inte ta mig smink och så...åker ändå av sen så ;)



När jag gick där i stallet kom jag på att jag saknar grabbarna i JB. Vill höra lite nytt nu. Joe ska ju släppa eget och Nick..skulle inte han också göra något mer själv? Ja, och Kevin har ju sitt med familj och allt. Men jag vill att de ska göra något tillsammans igen som vi får lyssna på...och gärna komma tillbaka till Sverige. 2008 var ett bra år på många sätt, ett av de sätten är just JB. <3

I watch the rain fall clean from the heavens
As the skies part open I search for a sign
But I don't mind if you don't mind

Collecting dust in lines on the pavement
In this sweet surrender
Running out of time
But I don't mind if you don't mind

Kom på förut att en tjej jag lärde känna i Madrid kommer från Japan. Jag har ingen aning alls om hon har varit i Japan under allt som hänt. Skrev till henne på facebook men har inte fått svar än.. lite orolig blir man :(

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

åååh JB <3

2011-03-16 @ 16:47:54
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Justinsigrun

I really enjoyed my visit. A great site

2011-11-11 @ 22:40:09
URL: http://justinsigrun.blogsmall.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0