This is the last song of my heart

Gick in på Andreas blogg och blev ledsen. När jag och Mina träffade honom pratade han om att han inte visste om han skulle fortsätta i Idol eller inte, men nu är det alltså bestämt att han inte gör det. Tråkigt tycker jag. Blir inte samma sak utan honom och Peter...

Så här skriver han på sin blogg:

"Jag har bestämt mig för att min tid i IDOL är över. Det är ett enormt tufft beslut men jag känner att det mål som jag, Anders, Laila och Peter satte upp för oss själva att ta programmet till en helt ny nivå är uppfyllt. Mitt beslut handlar bara om bristen på tid och det hektiska liv jag lever mellan två länder som i längden inte är hållbart.

IDOL har för mig varit en treårig kärleksaffär med svenska folket både genom TV mediet och ute på Sveriges arenor. Min medverkan och drivkraft bakom mitt engagemang i IDOL har handlat om att ge Sveriges musikanter en möjlighet att förverkliga sina drömmar. Samma dröm som jag själv en gång bar på.
Nu tänker jag gå tillbaka till mitt låtskrivande och alla andra projekt som står för dörren i USA som kräver min fulla uppmärksamhet.
Jag önskar TV4, produktionen och juryn lycka till med IDOL 2011"



snyft snyft...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0