Worth fighting for

Blir jag lite arg på Alexander Ryback eller vad? På MSN kunde man läsa att han pratat om att han inte gillar Danny och Saade, att de hade för mycket runt omkring sig och det inte handlade om sång och sånt. Enligt honom var de mer om "Se på mig, Se på mig" och sånt. Han föredrog att vi skulle skicka Elisabeth Andreasson istället, då skulle det gå bättre för Sverige i ESC eftersom vi inte varit i final de senaste åren. MEN SNÄLLA!! För det första: Hur bra på en skala sjunger Ryback? För det andra: Kan det vara lite rädsla i Ryback att Danny och Saade är mer populära än honom? Han kanske inte vill att det ska gå bra för Sverige i ESC! För det tredje: Vem var det som var super stöddig inför ESC när han tävlade och hade en massa dansare med på scenen som hoppade och gjorde vem vet vad? För det fjärde: Har killen koll alls eller? Sverige var inte i final förra året, men det var också det första året NÅGONSIN som vi inte varit i final! Kolla upp fakta nästa gång grabben!!
Bra med Christer Björkman dock, han gav igen i samma artikel. Muuuuuy Bien :D

Ja, ni får ursäkta mina små attacker, men när det kommer någon och pratar sådär så blir jag arg. Jag menar, jag har full förståelse för människor när de säger att de inte gillar Melodifestivalen för det är inte deras musiksmak. Men när man angriper tävlingen på det här sättet blir jag bara arg! Så är det med det ;)

Imorgon blir det Trassel :D ...ja filmen alltså ;) Har hört en massa bra om den och alla som sett den har sagt att den är sjukt bra! Ja, bara att sätta sig i biosalen med andra ord :)))

It hurts when it breaks... så nu lägger jag ner allting, ingen idé ändå ju :(

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0