I lost my way and I couldn't find you

Blue har kommit med ny videotill "I can". Riktigt snygg om du frågar mig :) Eller ja, pojkarna är lite töntiga, men jag gillar töntiga. Duncan ser ut som om han bara vill vara snygg för kameran, Lee verkar bara bry sig om sin sång och Costa...ja, han är väl Costa. Haha, det är bara Simon som ser lite "cool" ut ;) Men ja, jag älskar dom ändå <3



Turis att de redan är i final så jag bara behöver oroa mig för Saade ikväll. Hoppas och vill så gärna att det ska gå bra i år... och jag tror det kommer det. Haha, tänk om det inte gör det. Nerver kallas det ;)

Snart dags nu, håll alla tummar ni har!! :D
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

LEEEEEEEEEEEEEE :') <3

2011-05-12 @ 20:14:35
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0