I say WHAT?

Ehm, fick just läsa något sjukt skumt!! Kanal 5 har ansökt om och fått beviljat att "Schlager-SM" och "Schlagerfestivalen" till sina egna varumärken. Alltså får dessa benämningar i fortsätningen inte användas av till exempel media när de pratar om Melodifestivalen och Eurovision. Personligen har jag inget emot det eftersom jag stör mig sjukt mycket på att folk använder dessa termer eftersom det inte alls är något schlagertävling längre. Men ändå liksom!! Vad ska de använda de till? Kanske ett nytt program? Den som skrev detta där jag hittade nyheten trodde att det kanske kunde hända. Sjukt ändå.. Aja, det lät som att det var ganska säkert att detta hänt, men vi får väl vänta och se :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0