Living in a fantasy without meaning

Tjenaaaaaaaaaa

Känner mig en smula utvilad idag. En smula. Jag åkte hem igår när sittningen var avslutad och hoppade över Strömpis. Kände att mina ögonlock inte orkade hålla sig öppna tillräckligt länge för det ;) Hade för övrigt en väldigt trevlig kväll. Lite oklart ibland vad som skulle skrikas/sjungas, men det funkade fint ändå tycker jag, haha. Great med andra ord!

Gick in idag och såg att jag blivit guldmedlem på SF. GULD, så att säga ;) Nu har de dock tagit bort där det står hur många poäng jag har och så.. så vad händer nu? Vad händer med de poängen jag samlar in? Hmm, aja, jag hoppas på något bra iaf :)

Fick min poster från Prince Caspian igår också :D Super fin är den!! Bestämde mig för att inte vara en Twilight nörd längre så postrarna på Jacob som inhandlades i Madrid är nu nere och den här uppe (att jag har en massa annat skit från Twilight-filmerna kvar på väggen behöver vi ju inte prata om!). Eftersom jag blivit beroende av att lägga upp bilder här på bloggen så kommer det självklart en på den super fina postern..



(sämsta kvaliten, jag vet, men det blev ett kort med telefonen..)

När jag bestämt mig för att ogilla dig kommer du och är allt jag tycker om
När jag bestämt mig för att jag älskar dig är du allt jag någonsin hatat

BTW, är det någon som vill se Pirates med mig? Ska ju recensera den också och när man nu får gå in gratis när man recenserar så är det väl onödigt att skriva efter gången jag betalade? Det jobbiga är att alla har typ sett den nu redan :( men någon som vill se den som inte gjort det, eller vill se den igen? :D

Nu är det analys som gäller. Eftersom jag tjatat om den i typ tusen år fick jag självklart Pippins song. Bara att sätta igång? Oh yessssssss :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0