Lumos

Hallå!

Mycket jobb här hemma de senaste dagarna, därför har jag inte hunnit skrivit så mycket. Tänkte städa lite i mitt rum för att hitta en gammal tenta, men nu är den funnen så istället för att städa går senaste Harry Potter filmen på tvn för fulla rullar och jag tänkte börja kolla lite på den där tentan jag hittade. Gött! Ska nog gå bra det här :)

Såg nyss att Katrina mailat och att den klara uppsatsen ska läggas upp på blackboard redan på tisdag klockan 16. Ser ut som att det blir jobbjobb de kommande dagarna. Som sagt, blir nog bra det. Cecilia tyckte att analysen såg övergripande bra ut så det andra ska nog inte bli så svårt att koka ihop, I hope.

Nä, seriöst..någon som vet vad det är för låt Harry och Hermione dansar till i tälten när Ron övergett dom (innan han kommer tillbaka igen)? Sjukt bra är den iaf och det vore inte helt fel att kunna lyssna på den en smula ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0