Some say love hurt, I say it kill you piece by piece

Hej på er..

Vaknade imorse och fick lite av en panikattak. Kom på att det idag är den 20:e vilket betyder att det är på tisdag jag ska skriva tenta. Varför hade jag helt glömt av det? Med andra ord var det bara att sätta sig ner och börja plugga..Hade ju planerat att ta god tid på mig eftersom jag har uppsatsen också, men nu lär det ju skita sig :( aja, får göra så gott jag kan helt enkelt och hoppas det räcker.
När jag ändå är inne på pluggandet så kan jag berätta att vår analys på uppsatsen har skickats in till Cecilia och vi har fått kommentarer på det. Tycker det såg helt okej ut, några små ändringar som ska göras bara, annars är det bara det andra som ska fördjupas en aning så är vi klara. Vet inte när i veckan den ska in, men sista handledningen är på fredag och seminariet veckan efter.
Såg också att jag fått betyg på Scenisk Produktion kursen och alltså inte behöver göra om något och är helt klar med den. Super! Känns riktigt skönt att få in de poängen kan jag säga.. :)

Idag är det exakt en månad tills jag lämnar tonåren och fyller 20. Någon som kanske inte lämnar någon speciell ålder bakom sig, men ändå fyller jämt idag, 30 närmare bestämt, är Casillas. Med andra ord säger jag här med GRATTIS till världens bästa målvakt!! :)



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0