Look yourself in the eyes

Tjenaaaaaaaa

Har tagit mig i kragen och ringt Loka Brunn. Duktig tjej! Mamma vill åka dit när hon fyller 50 och det närmar sig ju med stormsteg vill jag lova. Mindre än en månad kvar nu.. Aja, de var iaf fullbokade men skulle kolla om de kunde sätta in några extra som kom och jobbade. GULD! Vore inte helt fel med några behandlingar inte. Personligen bokade jag någon make up grej och manikyr. Mina händer och naglar behöver sig verkligen lite behandling, annars dör de nog ;) höhö

Har gjort det jag blev tilldelad på uppsatsen och sitter och småpluggar på morgondagens tenta. Ser verkligen inte fram emot den.. DÖ! Vet att jag sagt det tusen gånger redan, men nervösa Emma måste säga det tusen gånger till: Hoppas på det bästa. Yessssss...

Kom på hur man länkade också :D Ojs, vad duktig jag var idag då!! ;) Ja, så här har ni den <3

Olle Hedberg - Wonderful




(
Källa)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0