It's like a work of art

Tjenaaaaaaaaa

Har hänt en del på sistone kan jag säga. Bra och ganska så dåliga :( Men jag kör väl på och berättar lite av det viktigaste..

Gårdagen bjöd på det ena och det andra. Lektion först som gick helt okej. Jag och Beatrice presenterade vårt jobb och fick det klart. SKÖÖÖÖNT! Sen köpte jag med lite mat från Rosalies och åkte till mammas jobb och åt en smula. Hennes jobbarkompisar är lite roliga, haha.
Marieberg sen. Köpte först ett spel till mamma innan jag begav mig till Bokia. En film och en bok blev det. Filmen är Eat, Pray, Love, valet stod mellan den och Grown Ups och bestämde mig för den eftersom jag sett den andra redan. Blev nog bra :) Boken är Twilight boken. Ja, ni vet den där guiden... Verkar ganska bra, och eftersom jag samlar på mig Twilight böcker så var ju denna ett måste ;) Sen gick jag in till Telia bara för att kolla lite och gick ut med nytt abonemang och ny telefon. Haha, anledning? För världens sötaste kille som jobbade där klev ut och sa hej. Mjaaa..sån är jag liksom. Nä, men jag behövde ju ändå snart göra det så varför inte nu? Blev bra det där, förutom att jag glömde skriva upp alla mina kontakter OCH att jag fattar nada! Turis att Ia kommer upp på fredag så hon kan hjälpa mig (hon har nämligen en likadan..)
Till mamma igen sen och vi åkte upp till morfar på sjukhuset. Riktigt sorgligt blev det och jag kan berätta att några tårar från många håll rann. Aja, åkte till Mina sen ändå..bättre att ha något för sig så man slipper tänka på det. Sista spanskan var det så det blev mat på Mingla. Kan lova att det blir återbesök dit!! Då ska jag nog banne mig testa tapasen. MUMS, liksoooooom :)

Idag har jag varit på handledning till uppsatsen. Båda mina kompanjoner var borta så jag fick klara mig själv, men det funkade det med :) Ska försöka skriva ihop ett litet mail med kommentarer och skicka vidare.. Jobb, not so nice.

För den som missade så hade Saade sitt första rep igår och jag kan inte säga annat än att jag log STORT när jag såg det. Blir nog inte så tokigt det här ska ni se. Självklart lägger jag upp det, inte sjutton lägger jag väl upp Rysslands bidrag, men inte Saade!! Nä absolut inte. Soooo, here you go :)




Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

mingla är skitgott! fast det är dyrt som sjutton asså... jag och david var där och åt tapas när vi firade nånting.. typ nio månader eller något tror jag :) mums!

2011-05-05 @ 07:27:54
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det var inte jätte billigt precis!! Men MUMS!! hihi. Vi får ta och dra dit någon dag när vi alla är lite rika :D

2011-05-05 @ 09:53:28
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: Takai;

svar:

nah, grey anatomy gillar jag inte. de har ju bara sex hela tiden xD tror att jag ska se californication. :D

2011-05-05 @ 12:20:21
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, det har dom väl inte!! men men, vill du inte se det så slipper du ;P

2011-05-05 @ 12:48:36
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0