A happiness that you'll never know



Det bidde en vinst igår. 3-2. En av målgörarna var Ramos (<3) och i en intervju efteråt sa han lite bra saker. Bland annat berättade han han har en bra balans mellan det privata och "jobbet" samt att han har ett "sweet moment" i sitt liv just nu. Kort och gott är han glad just nu. Vad beror detta på? Jag har allt märkt att han varit lite annorlunda och typ...mysigare? Jag har dock trott att det vart för att jag kommit in i min Ramos-period, men nu inser jag ju att denna period uppstått för att Ramos ändrat sig något. Har möjligtvis någon tjej något med detta att göra? Hmmm. Kanske har han "växt upp" och håller sig till en ; ) 
Dessutom dedikerade han sitt mål till sin mamma på twitter som han sa att han älskar galet mycket (ja, han skrev på spanska så jag hade lite problem med översättningen). Awwwww <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0