Evening star



Jag ville bara säga en sak. Det är inget storartat eller något sådant, bara en liten grej som är stort för mig. Många tycker nog det är töntigt och blablabla, men som sagt, för mig är det stort! Jag skulle bara kolla runt lite på mina recensioner (ja, jag vill skriva fler men vill inte ta någon film som någon annan egentligen vill ha och jag har ju skrivit så många nu) och hittade en liten sak. Tydligen har min recension på Tintin haft över 600 läsningar vilket är mer än jag någonsin haft förut. Tror knappt mina artiklar brukar få över 200, så ni kan ju gissa om detta är stort för mig ; )
Om ni inte läst den en, eller vill läsa den igen så hittar ni den här!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad roligt! :D

2011-11-22 @ 21:49:55
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0