In a timeless world

Jag tog mig en paus i tentaskrivandet och skrev ner båda schemana i min kalender + skrev dit det jag måste plugga. Nog har jag haft en hel del tidigare, men inte nedskrivet och kanske inte så mycket som komma skall. Två ord: Ingen Fritid. Genom min planering är det dock ganska skönt att kunna se vad jag behöver göra varje dag och på så sätt slipper jag fundera och komma på sista dagen innan inlämning att jag kanske ska ta mig i kragen och köra igång samt slippa stressen att inte veta om jag kommer hinna klart med saker eller ej. GULD! Hemtentan är dock en annan femma. Jag har typ skrivit tre sidor nu så egentligen kanske jag är klar, dock kommer jag inte ens vara i närheten av godkänt om jag bestämmer att jag är klar. Inte en enda referens till boken har jag hittills, bara en massa analys. Hmm. Nog sa han att det var bra med egen analys och han verkar föredra att man inte håller sig så mycket till fakta och sånt skit så det kanske funkar...eller? Nä, jag vill inte chansa. Har planerat in en referens som jag tror kommer bli ganska okej. GULD! Tror det kan bli en hemtenta när det är klart det här med : )

Imorgon är det en sväng till uni för att lämna in tentan, sen är det Lindas minneslund som gäller. Pga hemtentan bestämde jag och Mina att ta den imorgon istället för idag. Förhoppningsvis kan jag hinna med lite träning också. Lösnummer får nog vänta ännu en vecka, men eftersom det är mellanmöte går det nog bra. Får se om jag kanske hinner in och kan gå på det. Enligt min planering kommer jag hinna med de flesta som kommer innan årets slut. GULD! Om jag ska vara helt ärlig så saknar jag mötena lite. Alla är så gulliga ; )

Nu är det slutspurten på hemtentan som gäller!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0