Killing Bono





Har nu ÄNTLIGEN sett Killing Bono. Hur länge har jag väl inte viljat se den nu? Sååååå länge. Har jag något omdöme om den då? Självklart. Delvis bra, delvis rolig och delvis mindre bra. Jag hatar dock att Ben alltid ska spela den som tar så många olika dåliga beslut. Nejnejnej. Mer Caspian tack. Robert Sheehan som spelade Bens bror var lite söt också. Honom ville man bara krama. Ihihi. Filmen är dock sparad på datorn nu eftersom jag har en så bästig syster som fixade den åt mig (jag låtsas som att hon inte laddade ner den eftersom jag är helt emot det!! Haha, jag säger så emot mig själv ;P). Jag kan se den om och om igen. Åh <3 höhö. Mer filmer kommer! Jag är glad (och blundar för hela nedladdningsmojset). 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0