...med ett brev på posten



Men vem är det som sitter och gör alla bilder på Reals hemsida? Så fina juuuuu. Här är en på Ronaldo som dök upp när jag senast klickade in på hemsidan. Var bara tvungen... ; )

BTW, jag vann ingen Higuaintröja och den som vann hade inte skrivit bara en mening som man skulle utan en hel novell. Haha, aja. Han skrev ändå att han uppskattade allas kommentarer och att det är värt att kämpa för oss. Aww <3<3<3 Han utlovade även en stor överraskning för oss Madridista på facebook på Måndag. Åh, längtarrrr

Kan nämna också att jag fick hem mitt Realpaket idag. Mmmmm, så fina grejsor! Kommer ni ihåg dom? En mugg (som var jätte stor!), två svettband samt en tröja. Får se om jag kanske tar en bild och visar er sen. Finis var dom iaf : D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0