No es para mi

Jag älskar musik på spanska. Det är bara så. Kan inte hjälpa det! Nu menar jag inte spansk musik som så, för det är mycket av den spanska musiken som inte faller mig i smaken. Nä, det jag menar är helt vanliga låtar som både du och jag lyssnar på som är på spanska. Just nu har jag Ricky Martins album Más Música + Alma + Sexo i bakgrunden. Riktigt bra! Jag vet att jag fått kritik för att jag lyssnar på just Ricky Martin, men människan sjunger bra och har dessutom EXAKT den spanska musiken jag gillar. Därför skiter jag i om folk tycker jag är töntig som lyssnar på människan, jag gillar honom och hans låtar. Punkt.



Ricky Martin - Más Música + Alma + Sexo

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0