This is just the way it is

Ibland blir man ju nästan lite sur. Igår satt jag och skrev igenom hela Work in progress 2 då jag visste att jag inte skulle hinna skriva på det innan det ska in på onsdag. Nu upptäckte jag dock att det är NÄSTA onsdag det ska in. Suck. Aja, nu kanske jag kan låta några läsa igenom samt finslipa lite på det. Yes så får det bli : )

Klockan sattes imorse så jag skulle hinna upp och fixa mig så jag kunde käka frukost till presskonferensen av Mello 2012. De två sista startfälten visades. Måste säga att årets festival stiger i mina ögon. Kommer säkerligen bli både en och två riktigt bra låtar. Ja, och ni vet ju, så fort jag får lite tid över så gör jag något inlägg eller två om det hela ; )
Annars idag är det plugg och packning som gäller. Jag måste fixa min presentation av de två reklamklippen tills på onsdag. Jag har äntligen lyckats valt ut mina klipp och båda är för Coca-Cola. Det har inte alls att göra med att jag är beroende av Cola, utan endast för att de har de bästa reklamfilmerna enligt mig. Punkt. Höhö. 

Dags att bli effektiv?
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0